Hemskt tack! *ironi*

Näsan rinner o jag nyser flera gånger om dagen. Tack för allergin/förkylningen!

Läget är inte så bra som jag skrev i morgonens inlägg.
Jag har inte skakningar o orkeslösheten. Jag är deppig!!!
En anledning är att jag är hemma med dottern o finns inte så mycket annat än film o soffmys som roar henne. O när hon för en gångs skull ligger o tittar på film själv, så har jag börjat tagit tag i hennes assistans-ansökan. 3 år sen vi fick LSS-beslutet o timmarna o det har ju hänt en del på dessa år. Inte så mycket med henne, men om man jämför en frisk 2½åring o en frisk 5½åring har det ju hänt massor o det kommer förhoppningsvis göra att vi får fler timmar beviljade för all extra tid som hon tar o behöver hjälp med...

Har även svinhugg o är tungbröstad när jag andas, så just nu fokuserar jag bara på att bita ihop o ta 1 timme i taget. Känner att orken till helfart tryter mer o mer! :-(

*fokus på mål, fokus på mål, pepp pepp pepp!*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom igen Madde! Nu är det inte långt kvar med helfarten, fokusera på att sysselsätta dig och lyssna på mental träningcd-skivan. Du vet att du kan!

2011-06-14 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0