Fynd och löparglädje

Idag har jag varit riktigt effektiv. Har hunnit med en hel del massor av saker.
Städat, diskat, tvättat, bäddat rent i vår säng, gjort färdigt sista gravyrarbetet, solat, varit på möte, shoppat kläder till mig o min lilla sessa, hämtat ut ett nytt bilbatteri, "minglat" med Emelie uppe på viktcentret, handlat mat, förberett middagen och grillat, slappat i soffan o så avslutade jag denna fantastiska dag med en joggingtur.
Så nöjd med mig själv o hur denna dag gått.

Har lyckats få i mig ca 1500kcal, men ni kan räkna bort drygt 400, som jag sprang bort nu ikväll. NICE!!!

Skulle gärna springa fler kvällar! Det är ju så skönt o för en gångs skull så mötte jag några personer! Amazing! På dagarna, vardag som helg, möter jag inte nån ute på vägarna, men idag 2st varav en till som löptränade! Lite mysigt faktiskt!!

Direkt efter min tidiga lunch idag så åkte jag till Tuna Park, ville hitta en klänning. O jag tog mig verkligen tid att gå in i de flesta affärer o titta o provade inte bara 1 eller 2 plagg på hela tiden, utan typ 2-3 plagg i flera butiker. Ovanligt för att vara mig, men idag var jag nog på bra shoppinhumörför jag kom hem med både 1 klänning, bh, som det går att ta bort axelbanden på, genomskinliga axelband, 2 par funkis-trosor och så 2 toppar till min lilla sessa. Är jättesugen på en klänning till ifrån GT, men den får vänta några dagar till, eller iaf till imorgon. Ska fundera lite till. Inte alls någon särskild, bara en lång tunn figurnära klänning, som jag ALDRIG velat ha förrut, men idag var jag ju som sagt på bra humör så den fick följa med in i provhytten, åh så skön den var!! Vill ha!!! Stora fördelen med GT är ju priserna! 129kr för en långklänning! En sån där perfekt klänning att ha på sig hemma när man bara har en hemmamysardag, o det har jag ju rätt ofta än så länge.

Nu har jag slutat att eftersvettats äntligen så nu ska jag hoppa in i duschen o sen krypa ner i min renbäddade säng bredvid maken som redan sover.

Kram o god natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0