Försöker

I mitt förra inlägg lät det kanske lite konstigt.
Jag ger allt för att verkligen fokusera på att det är lätt o att jag inte är hungrig. Dricker vatten när de känslorna dyker upp o pressar undan dem. Men ändå tillåter jag mig att "gnälla" lite här.

För det är såklart ingen dans på rosor att gå på helfart. Finns ju för- & nackdelar med att gå på helfart. Det är tufft pga alla frestelser kring en. Hungern i början är inte att leka med. Yrseln är ett kapitel för sig, som jag tror jag fått lite grepp om nu. ;-)
Men sen är ju fördelen det, att det är en "enkel väg", som en vän kallade det för ;-). Jag vet att jag bara får dricka 3 shakes om dagen. Behöver inte göra några val mer än mellan smakerna på shakesen. Vid halvfart måste man ju på ett annat sätt ha karaktär o styrkan att säga nej till sånt som inte är så bra att äta.

Ställde mig på vågen imorse för en liten kontrollvägning. I love it!!! -4,4kg på 4 dagar! Vad sägs om det?! En sporre till att fortsätta, helt klart!!!

Näe, nu ska jag inta dagens första kaffe o lite vatten till det.  ;-)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss! ;0)

2011-06-10 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0