Feber

Idag har det varit en lugn o mysig dag. Inte gjort många vettiga knop.

Dottern o jag gick upp vid kl 5 o passade på att njuta av den kyliga luften ute o fåglarna som kvittrade i träden runt om oss. Sen fick hon frukost o jag tog en temp på henne, 38,0grader. Så lite ipren o soffmys gjorde att dottern sen somnade om o efter en stund kunde jag lägga mig i soffan, så fick vi sova båda två en stund till. :-)

Eftermiddagen har tillbringats med dottern framför Tv:n. Har tittat på film o bara myst. För nu är hon ivägskjutsad till korttids o ska vara där hela helgen. Imorgon ska vi på bröllop o fira finaste Monika & Johan!

O feber har hon pga vaccinationen igår. Så det är inget som gör att jag håller henne hemma för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0