Ett skämt?!

Eftersom att helgen innehållit bröllop blev jag sugen på att prova min brudklänning, som jag hade på vårt bröllop för snart 2 år sen.

Visserligen har jag gått ner 22kg ca sen dess, men hade ändå inga höga förhoppningar om att den skulle sitta särskilt mycket lösare.

Men oj säger jag bara.

I midjan hade det väl inte hänt sådär jättemycket. Där satt iaf skapligt fint, men över bysten! Vart tog de vägen?

O jag som tyckt att jag de ff är lika stora?!
Näe, jag har nog en del att jobba med mentalt om min byst.
Det konstiga är att jag bara gått ner 1 storlek i bh, så antingen hade jag för små bh:ar då, eller så är det kanske dags att besöka en underklädesaffär o få proffshjälp, så jag verkligen får veta vilken storlek jag har nu.

Nu när jag provade klänningen hade jag ju ifos inte korsetten på mig, så midjan kanske skulle vara lite mindre ändå, om jag tagit på mig hela munderingen.

Kul var det iaf! Maken bara skrattade o tyckte att jag inte såg klok ut, med en sån stor klänning på "lilla" mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men sa ju att bysten blivit mindre! Men inte lyssna du på mig inte, nähä då! Envisa, rar underbara vän....;0)Inte lätt att ge dig komplimanger....



Puss!

2011-06-13 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0