?????

Vad är det med min kropp? Vad är det som händer??
Jag börjar ju fan bli nervös alltså??

Idag har jag mer känningar av trycket över bröstet igen. Jag har haft lite hjärtklappning o dessutom är jag nog på väg att bli förkyld.

Kan det verkligen vara som läkaren sade? Att jag har för mycket runt mig. Känner mig lugn som en filbunke, nästan lat, när jag "bara" går hemma med dottern..

Hoppas o vill verkligen inte dra på mig en förkylning igen. Intalar mig att det är allergi o koncentrerar mig på att ta hand om mig själv o dottern.

Om 3 timmar skjutsar jag iväg dottern till korttids o sen blir det hem o laga mat, till mig o maken. För hör o häpna! Han ska sluta "tidigt" idag, vid ca 15-16 (började 4 imorse). Så innan jag åker iväg till Flen ikväll hinner vi äta tillsammans o mysa lite. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch för att inte må bra! Hoppas att det snart vänder. Ta hand om dig ordentligt nu gumman!



Puss!

2011-06-20 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0