En kram eller två

Åh, vad mysigt när maken kom hem från jobbet idag. Dottern hade redan hunnit somna för natten, så jag har krävt lite kramkalas. Myspys!
Märks att vi inte är vana att vara ifrån varandra. För jag saknar honom, när vi inte ses varje dag. Speciellt som jag mår just nu.

Helfartsmotivationen är som bortblåst, men jag hoppas att den infinner sig under natten så jag orkar med 1 dag till.

Jag har redan börjat förbereda för upptrappningen o framtiden. Skrivit ner bra mellanmål i Word, som jag ska skriva ut o sätta upp i närheten av köket. Likaså har jag skrivit upp en massa nya maträtter som ska lagas, så det finns mat att tillgå snabbt. O dessutom börjar matlådorna snart att sina pga att maken nuförtiden äter både lunch o middag. Great!!
Så jag vet vad jag har att göra på torsdag kväll eller på söndag när jag har lite hjälp med dottern.

Nu får ni inte tro att jag redan gett upp ang helfarten. Jag ska gå o lägga mig i sängen, så fort dottern fått sina mediciner vid 22:30 o då ska jag lyssna på mentala tränings-spåren. O så återstår det att se vad vågen visar imorgon o hur jag mår.
Idag har jag haft ont i bröstet hela dagen. TUNGT att andas och snorig o nysningar, men jag intalar mig att det är allergi. För 1 förkylning till orkar jag fasiken inte med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Här kommer en kram från mig oxå...=)



Du är jätteduktig!

2011-06-14 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0