Åt rätt håll?!

Idag har det gått lättare igen! :-D

Visserligen har magen kurrat en hel del, men jag har klarat av det galant. T.o.m varit ute på en runda i löpardojjorna.
3,97km med både jogging o promenerande. Tog mig 33min att ta mig runt. Ingen vidare bra tid, men vet ni!? Det skiter jag i.
Jag går på helfart o ska inte slita så hårt på kroppen o så var det så fantastiskt skönt att få bevisa för mig själv att jag orkade springa längre sträcka nu, i ett sträck, än vad jag gjorde på Å-varvet!
O det bästa av alltihopa var att jag kunde duscha på övervåningen i gamla badrummet, utan att dottern vaknade!!
Så nu vet jag när jag kommer löpträna i sommar. På kvällarna, när dottern sover!!!! Jag kan ju duscha!!!!! :-D

Nu är det bara 16 dagar kvar på helfart!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktiga!

2011-06-10 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0