Ännu ingen träning men shopping för det

Är ff förkyld, men anser att jag ändå är så pass pigg att jag kommer klara av å-varvet, bara jag vilar fram tills dess.. :-)
Sen vet jag inte om jag har ork att springa hela varvet, har trots allt inte sprungit på 2 veckor. Men den som lever får se, brukar det ju heta...

Idag har jag o dottern varit en tur till stan. Först o lämna in ett ellos-paket på retur. O sen iväg till Tuna Park, för dottern var så glad så då passade jag på att gå där o skrota lite o kika om det kommit in några roliga nyheter.
Det roligaste jag fann var ett Nike-linne. Jag har suktat efter det i ett par veckor nu, men varit lite snål. 199kr kostar det, men nu var det nedsatt till 149kr för stadium card-medlemmar. O då fick såklart linnet följa med hem. Även ett par helsvarta nike capri-tights fick göra oss sällskap. Är så nöjd över att jag suktat efter linnet o väntat med att köpa det, när det nu var nedsatt. 

                                          

Innan vi åkte hem, handlade vi med oss lite matvaror. Mest mjölkprodukter, men det är ju det som inte hållbarheten är så lång på.

Resten av dagen har ägnats åt middagsvila (dottern har sovit i mitt knä), mys o matlagning.
O snart är förhoppningsvis maken på väg hem, så vi får lite sällskap. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0