Å-varvet :-(

Gick inte alls som jag hade tänkt mig! Kom i mål på 1:26:09....
Orkade bara springa i drygt 1 km innan förkylningen satte stopp. Sen körde jag gå/springa-varianten.
Men vad jag kan utläsa av pulsklockan så var jag inte tillräckligt frisk för att kunna springa hela varvet. Medelpulsen låg på 172. O jag som i vanliga fall brukar ligga på ca 165 o då springer jag hela slingan...

Jaja, nu är det gjort o jag är iaf glad att jag tog mig runt. Var ju till trots över 25 grader varmt oxå o det gör ju oxå sitt till, iaf för mig.
Om 2 år ska jag banne mig orka hela varvet. Nästa år törs jag inte satsa på. Beror på när fot-op blir o hur fort jag repar mig efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0