Veckans träning! Man skulle kunna kalla de...

Veckans träning! Man skulle kunna kalla det för katastrof, men sånt gör jag inte längre. Jag inser istället mina begränsningar. Den kommande familjemedlemen har prioriterats. Men nu tror jag att många "bitar fallit på plats". :-) Vi har iaf haft en underbar helg, med en otroligt glad dotter. Så här lite gnäll, minns jag inte ens när jag hörde. Jo, kanske 3-4 år sen. Inte igår direkt. O ändå har vi inte gjort något särskilt. Igår var vi en sväng till Västerås för lite diverse shopping. Idag har vi "bara" varit hemma. Iofs så har vi fått en del gjort både ute o inne, men inga speciella saker... Imorgon fm kommer mina föräldrar o hälsar på oss. De har barnbarnsabstinens. :-) Får se om jag hoppar upp på vågen imorgon eller om jag väntar tills semestern är slut. Vill helst skippa vågen helt nu, men jag får se hur jag gör. Tills vi hörs igen så får ni ha det så bra. Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0