Tröttmössan på

Natten till igår blev det skapligt många timmars sömn. Men efter en dag med massor att göra o kvällen blev lång. Kom inte i säng förrän vid 2:30 o sen upp vid 8 o börja fixa o dona igen. Det gör att jag är rätt sliten idag.

Vi åkte till stan o käkade o sen fanns 3 alternativ. Power Meet i Västerås, hyra film o åka hem o lägga oss i soffan eller oxå åka o handla lite o sen fara till sjön o bada. Maken valde Power Meet efter mycket velande. Kravet jag hade för kvällen var att jag inte skulle somna kl 20. Ville ha en kul o mysig kväll! Det fick jag!!! Massor av fina bilar att titta på, en hel del pilsnerlik o en o annan "cool" *ironi* svensson-bil.
Det är så mysig stämning där den här helgen. Alla är glada o pratsamma. Vi gick runt o tittade massor o så stannade till på stan. Ville ju visa vart jag ska gå i skolan, för maken.
Vi bara myste o hade en alldeles perfekt gårdagskväll..

Den här dagen ägnas åt mer måsten. Ska städa o göra fint inne, så man kan ha semester sen med maken, utan att ha dåligt samvete. Bara 1 jobbvecka kvar!

Ikväll blir en myskväll i soffan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0