Tråktur

Vågen var inte så snäll som jag hoppades på, imorse. Men förra veckans 4 löparvändor gör ändå att jag är nöjd med den veckan.

Ny vecka, nya satsningar.

Idag stod ju 5,2km löptur på agendan. O det avverkade jag kl 10. Ingen tid att skryta med. 38:44, men ändå bättre än förra veckan, men då var det ju oxå varmare ute. Idag var det riktigt skönt väder att springa i. Dock så hade jag ingen bra känsla när jag sprang. Tyckte faktiskt det var ganska tråkigt. Kändes som ett ont måste. :-(

Kanske ska byta ut en löptur till cykling istället... Funderar lite på det så får vi se hur jag gör. "Lång"löpningen på lördag vill jag dock göra, så det får i så fall bli på onsdag, men det beror på när maken slutar jobba o hur det känns då om jag är sugen på att springa eller cykla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0