Prinsessuppförande

Nu har jag varit till grannarna o plockat hallon. Dottern var jättearg innan vi började promenera. Skrek som en stucken gris under hela tiden jag förberedde o packade ner grejor vi skulle ha med oss. Men när jag väl började gå, så blev hon glad o snacksalig, som oftast.

Tog ca 20min att gå dit o sen 2 timmar senare tog vi promenaden hem. O hemvägen bestod av uppförsbacke. Bra träning för mina ben. :-)

Tror att jag fick ihop ca 2 liter hallon. Så kvällen ägnas åt rensning o sen ska de frysas in så jag har i vinter. Jag ska försöka komma iväg någon mer gång o plocka hallon, men då helst utan dottern. Går så mycket fortare o jag är inte lika "hispig" när jag är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0