Nöjd?!

Jag har kommit in i en ny fas gällande mig själv. Jag börjar faktiskt bli rätt nöjd med hur jag ser ut.. Självklart finns det ff områden på kroppen som jag vill förändra, men det görs ju egentligen inte av att jag går ner mer i vikt. Utan handlar väl snarare om att omvandla fett till muskler.

Idag har vi varit till min kollega/vän med sambo o levererat grejor som A(sambon) köpt av maken. Sen har vi fixat lite av varje. Bland annat klyvit ved, men varken jag eller maken hade något flyt i det idag, så vi klyvde bara ca 1 kbm.

Nu ikväll ska jag sätta mig ner o göra ett schema över veckans träning. Återkommer om det imorgon.
Känner att jag har fastnat lite vad gäller motionen. Har noll fantasi o "trevar bara runt i sankmark". Men jag ska försöka få till ett bra schema. Specielllt vad gäller armar mage o bröst. För jag vill oxå bli så stark så jag orkar flera pullups på stången. Idag orkar jag inte ens häva mig upp 1 gång.. Blärk vad jobbigt o vad j-a svag jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0