Förklaring krävs

Vill förklara redan nu, varför jag vet att morgondagen blir bättre. Jo för då ska dottern till korttids o sen ska vi o gratta vårt gudbarn o de vet hur jag kämpar o sliter med kroppen, så där trugas det inte. *tacksam*

Dagen imorgon kan komma att bli lite stressig, framförallt em, när dotterns väska ska packas o jag ska komma ihåg att packa allt. En hel del grejor som ska med! Men jag har en plan, o det kommer gå bra. *pepptalk*

Nu ska jag alldeles snart få gå till sängs. Ska bara ge dottern lite mer medicin först, vid 22:30. Sen rusar jag till sängs. Är så trött så ögonen går i kors o det har muttrats här vid datorn för alla korrigeringar jag fått göra pga felstavningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0