26,9

Har precis kört ett styrkepass. Nu är det ju inte längre 27grader, "bara" 26,9 grader varmt...

Får ju alltid anpassa mig efter i synnerhet maken. Han ringde förut o meddelande att han skulle bli tvungen att jobba sent. O då skulle jag inte kunna träna, för då sover ju dottern. Så jag tog tag i det nu istället.

Det var dags att ge armar, axlar o bröst en omgång, o det fick de, en rejäl omgång. Är mör o skakis i armarna, så jag gissar på träningsvärk imorgon oxå. Jag gjorde 2*15rep per övning. :-)





Ska bara ut o provköra lite på stången sen. Klarar ju varken 1 chin-up eller 1 pull-up o det är målet att fixa innan augusti månads slut. O för att bli bra på något så måste man träna. Men stången är ute i garaget, så det gör jag ikväll när dottern somnat o det är svalt ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0