Vaken

Lagom som jag hade skrivit inlägget igår kväll, började dottern att stöka. O ville inte sova.
Lite otäckt för hon kändes lite okontaktbar o snuttade inte på nappen, som i vanliga fall är favvosaken.

Hon höll på att stöka hela kvällen o när vi skulle gå o sova så var hon helt omöjlig, så maken gick in o lade sig hos henne, men sen vid midnatt tog jag över för då hade han lessnat. Hon var då ff konstig o "okontaktbar". Somnade iaf en stund o äntligen så jag fick sova några minuter. Vid 3 började hon bli sådär konstig igen, så då var det slut på sömnen o sen låg vi i sängen o bara myste fram till halv 6. Då hade hon lessnat på att ligga där, så då gick vi upp o kollade på Disneys Robin Hood-film.
Tog en temp för jag misstänkte feber. O den visade 38,3. I med alvedon o sen har hon varit skapligt normal..

När dottern stökar o inte beter sig som hon brukar så går mina tankar alltid till att hon fått en hjärnblödning eller liknande, för hon ligger ju trots allt lite högre i risk för det, pga av tomrummen i hennes hjärna. O igår kändes det väldigt oroligt... :-( Vill ju inte förlora henne!

Jag känner mig sliiiten idag! Passade på att gå o sova en stund. när maken gick o sov "middag" med dottern, men det är inte tillräckligt.
Jag har haft huvudvärk hela dagen o det beror väl på kombination Helfart + dåligt med sömn + orolig. :-(

Konstigt nog så har jag inte varit särskilt hungrig idag, mer suget som spökar med mig, speciellt när det doftade gott från köket, när maken åt.

Bäst att passa på att mysa lite mer med dottern innan hon ska läggas för natten.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla gumman, hoppas att hon snart är sig själv igen.

Kram till er. Ni är så duktiga och kämpar på med lilltjejen. Hon kunde verkligen inte ha fått en bättre mamma och pappa...

2011-01-02 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0