Urvriden trasa

Idag har inte varit någon bra dag!

Somnade inte förrän 3 i natt pga hosta. :-( Blev väckt av sms 6:30 o sen hade maken satt kl på ringning 7. Så då var det skitsvårt att somna om så jag släpade mig upp vid halv 8. Efter frukost började jag att stöka bort julen.
Hann bli nästan färdig, innan jag brakade samman. Har skrikit, gråtit o farit runt som en virvelvind här hemma. Så nu är iaf hela julen borta. Men har varken gardiner eller något annat fixat. Utan bara att julen är borta.
Idag exploderade bomben (jag) av allt som hänt. Vattenläckan har STOOOR inverkan på mig. Har NOLL energi att ta tag i det.
Får se när den kommer.

Sen jag fick utbrottet vid 13-tiden har jag i princip inte sagt ett enda ord till min stackars make. Men jag orkar helt enkelt inte. Är helt sluuut...
Har haft ett stort antal yrselattacker idag, men jag gissar att det beror på mitt mående. :-(

Orkar kanske återkomma imorgon. Men då kommer tyvärr dottern hem, så jag måste ha energi över till henne.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbigt det låter! Usch... Ang vattenläckan, kan inte maken sköta kontakten ett tag?



KRAM

2011-01-10 @ 20:57:27
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0