Tycker synd om mig själv

Jag är sjuk! TRÖTT, kliar i halsen, huvudvärk, täppt i näsan o FRYSER.
Sitter här i soffan med dubbla strumpor, underställsbyxor & jeans, topp o fleecejacka o så har jag en filt över mig. Men ändå så fryser jag! :-(

Vill helst bara gå o sova, men jag måste vara vaken 1 timme till!

Idag har jag bara fått i mig 2 shakes. Undrar vad som händer? Kan man komma ur ketosen av att bara dricka 2 shakes??
Jag har NOLL lust att få i mig 1 shake till. Har iaf fått i mig drygt 3 liter vatten!

Ska veckan fortsätta såhär, kommer jag vara sängliggandes när vi äntligen har en barnledig helg. :-(
Har både arbete o IKEA inplanerat ju!

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!

2011-01-05 @ 15:52:32
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0