Tårta

Det känns ff riktigt bra med mitt val igår. Fikat igår kväll smakade smaskens. O det var ett medvetet val som jag är nöjd med.
O idag är jag tillbaka till det bra Xv-liv jag vill leva. Finns ff en tårtbit kvar i kylen, men jag är inte ett dugg sugen. O det är en stor framgång som jag är mycket stolt över!!

Idag blev det ingen löparvända. Vägen är rena rama isgatan. Blank-is!!!
Så det får bli en tur på bandet imorgon istället. :-)

Nu ska vi snart åka o lämna dottern på korttids. Men innan dess ska vi åka o köpa en tårta. Som de får smaska på där. O då kommer ju även dottern att äta säkert. För hemma vägrar hon att äta, men på korttids slinker det mesta ner. ;-)

Ha en bra måndagkväll! Själv ska jag åka o måla. O få lite mental näring!!! :-D

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0