Sur o grinig 20/1

Usch vilken dag!!
Jag är så besviken på den här dagen.
Dottern har varit sur o grinig o mest skrikit hela dagen. Så någon träning har det inte blivit för min del idag. Har mest suttit i soffan med dottern i famnen eller stått o gungat henne.
Om hon sover gott nu ikväll ska jag försöka köra ett core-pass i sovrummet... :-)

Maten idag har gått bra. Lite för lite grönsaker, men annars bra val. :-)

Imorgon ska ju dottern till korttids o jag har redan packat hennes väska, så jag kan åka o träna o handla utan att stressa. Beräknar att jag ska åka hemifrån vid 7:20. Då är jag på gymmet tills de öppnar kl 8. O då blir det drygt 1 timmes träning o sen dusch o veckohandling. Plus att jag då ändå inte är hemma så sent, hoppas jag. Vill vara hemma tills det är dags för lunch så jag sen hinner mysa med dottern innan vi ska lämna henne.

Edit: Dags att förbereda kvällsmålet o sen ta det där corepasset.

Ha en bra kväll!

Kramelikramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0