Som ett brev med posten...

... kom förkylningen.
Nu har även jag drabbats av det. Snuvig o tjock o sträv i halsen.
Får se om jag beger mig ut på en promenad eller om jag bara håller mig inne o lugn, med familjen.
Dottern är sitt gamla vanliga jag igen. :-) Förutom att hon är lite surare o snorig! TACK!!!

Är idag inne på dag 3 på helfartsomgång nr 2. O det går toppen!
Allt känns lätt, bara suget som spökar lite o gamla vanor gör sig påminda. Men jag bemästrar det o fixar det här.
Vägde mig imorse o har gått ner 2kg redan. :-) Bara 6 kvar nu!!!
Är så stolt över att jag till varje mål nu får i mig psylliumfröskalen! Blandar ut dem i 1,5-2dl vatten o låter det stå ett tag, sen går de lätt ner... ;-)

Har ju bestämt mig för att trimma kroppen ordentligt. Vill verkligen få till mycket motion nu i vår.
Men väntar på jobb-besked innan jag kan bestämma hur jag ska lyckas. Dans, gym eller pass är frågan jag snart hoppas kunna besvara!
Blåste upp dotterns pilatesboll för 3 dagar sen o har suttit o balanserat på den varje dag sen dess. Så skoj o nu börjar jag få lite koll på balansen! Dessutom har jag gjort en del övningar på bollen o det känns i magmusklerna idag. :-D
Maken satte sig på bollen igår, o kunde inte ens lyfta fötterna från golvet ens för 5 sekunder utan att ramla av. Ojojoj vad jag o dottern skrattade. Dottern skrattade så hon kiknade! :-)
Sen när jag visade hur "duktig" jag var, så ville han inte prova mer.

Ska träna lite mer på bollen idag o så även lite bröst o armar. För det ska jag nog klara utan att bli värre förkyld!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0