Seg dag

Har ff väldigt ont, framför allt i läppen.
Ett till problem som jag stött på under helfarten är att jag får sömnsvårigheter. Svårt att varva ner o somna. Är jättetrött när jag ligger i soffan framför TV:n, men när jag sen ligger i sängen så kan jag inte somna, ligger bara o vrider o vänder på mig... :-( Hade några såna nätter under förra helfartsperioden oxå.
Någon mer som fått biverkningar av helfarten?
Förra perioden körde jag ju helfarten i 4v 5dagar. Men jag upplevde inte den där piggheten som man hör ska komma efter några dagar...

Den här dagen har som rubriken lyder varit seg. Har mest suttit i soffan med en inte så nöjd dotter. O de stunder vi inte suttit där har hon gungat o jag har då passat på att sitta på pilatesbollen. Lite otäckte med tanke på yrselattackerna, men jag har haft en stol o ett bord i närheten att ta tag i när yrseln kommer.
Nu i em fick jag en stunds egentid. Den spenderade jag i sängen, under täcket o bara myste. SKÖNT!!
Varken halsen eller förkylningen är bättre heller o jag antar att jag mår räv pga kombinationen sjuk + helfart. Eller vad tror ni??

Imorgon ska jag till viktcentrat för att köpa några RTD o ev några påsar oxå. Så jag klarar mig fram till halvfart/jämvikten tar vid. :-) Ska höra med dem om mina biverkningar då.

Kvällen tillbringar jag liggandes i soffan under en filt. Blir väl att slötitta lite på Göta Kanal 3...

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0