Rörelseglädje

Idag har jag äntligen fått till lite rörelseglädje.
1timmes sköön promenad med dottern i vagn. Dels så var det skönt att få komma ut på en promenad o så var dottern TOPPENnöjd. Hon tjoade o sprattlade hela timmen. O så tyckte hon att det var lite spännande när väghyveln kom o åkte förbi oss o skrapade bort en del av all is på vägen. :-) Sötnos!!

Känner mig såpass bra nu att jag nog ska försöka mig på ett lätt löppass imorgon. Återstår att se bara hur jag mår imorgon. Längtar verkligen efter att få ge mig ut på en löptur o komma hem o få ställa mig i en varm o skön dusch! Halva njutningen med att springa är att känna att man är trött när man kommer hem. :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Tummen upp! :-)

2011-01-14 @ 23:04:18
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0