Morgonträning.

Imorse var jag på gymmet kl 8. Var bara en tjej till där, så det var lugnt o skönt... Värmde upp på cykeln o sen körde jag styrkeprogrammet innan jag hoppade upp på löpbandet i 30min.
Fantastiskt skönt att dagens träning är fixad. Efter träningen gick jag till apoteket o hämtade ut medicin till dottern o sen åkte jag o handlade mat som räcker tills på torsdag. :-)
Ev lite kesella som jag behöver komplettera med.
Ja, ni läste rätt! Jag äter faktiskt  det nu o tycker att det är gott, bara jag får blanda ut det med lite light-saft. ;-) Även den envisaste åsnan kan ändra sig. :-P

När jag kom hem o hade tagit reda på maten så hoppade jag in i duschen o sen har jag pratat med en läkare ang dotterns näsodling som togs i onsdags. Så innan den här dagen är slut ska jag besöka apoteket igen. Hon ska få en pencillinkur. O det är lika bra att köra igång direkt! ;-) Desto fortare blir hon frisk! Kommer nog snart få en specialkassa på apoteket, så ofta som jag/vi är där. :-(

Ikväll ska jag o maken äntligen få äta middag tillsammans. Jag ska laga i ordning fläskfilé, rotsaksgratäng och sallad.

Men först ska väskan packas färdigt o så ska jag snygga till mig lite innan vi ska åka.

Hoppas ni alla har en lika fantastisk dag som mig!

Kramelikramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0