Lördagstankar

Vad härligt det var att vakna imorse. När jag o dottern vaknade kl 6 så visade termometern +0,8grader. :-)

Vill att isen ska smälta bort, så jag kan ge mig ut o springa här hemma!

Det känns som att jag håller på att tjata ihjäl er, men jag tycker verkligen om att springa. Mycket tack vare att Linnéa utmanade mig förra året. Löpning är något jag hållit på med periodvis ända sen tidiga tonåren. Men jag lyckas alltid med att få skador o bli sjuk o det tillsammans med dåligt engagemang har gjort att jag aldrig klarat av att springa längre än 5km.. Men för knappt ett år sen klarade jag av 7km o sen dess har jag varit väldigt bestämd med att klara av att springa 1 mil. O blir jag bara bra i foten efter op så är jag lite sugen på att ta en halvmara om ett par år. Kanske lagom till 30årskrisen. ;-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Vet du vad jag tror... Jag tror du är redo att köra en halv mara. Visst, det kanske inte går i rekordfart men du kommer att komma runt.

Jag skulle kunna satsa 1000 kr på det!

Och du skulle känna dig sååååå nöjd efter.

Kan du så ta en dag och kör, i ditt tempo en mil på bandet. Bara för att känna på det. Det är inte så jobbigt.

Hoppas du får en häääärlig dag, kramar L

2011-01-29 @ 13:45:50
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0