Kvällsrapport! Här kommer ett kort inlägg ...

Kvällsrapport! Här kommer ett kort inlägg från mig... Är trött som tusan. Kl 7:15 klev jag upp ur den varma sängen. Tog på mig träningskläderna direkt, käkade 1/2 banan, o satte mig på motionscykeln halv åtta. Efter 30min trampade hade jag förbtänt 210kcal o var nöjd. Efter dusch o frukost åkte jag till underbara Pia i Flen o plockade o förberedde inför Öppet Hus. Var hemma vid 16-tiden o mellanlandade lite. Bytte kläder o sminkade mig sen åkte vi in o käkade på Spicy Hot. O sen var det så dags för revy. Cilket gäng alltså! Revyn blir bara bättre o bättre!!!! Skrattade stundtals så jag låg dubbelvikt i stolen. :-D Kom hem för ca 1 timme sen o nu ska jag bara borsta gaddarna o sen sussa gott! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0