Inte nu oxå!!

Den största biverkningen med att gå på helfart för mig är att jag blir yrslig. Märkte av det ganska rejält under förra helfartsperioden. O nu är jag där igen. :-(

Inatt när jag skulle gå in till dottern som låg o gnällde, så svimmade jag till. Föll framåt, rakt in i dörrpost-hörnet... Maken for upp o hjälpte mig tillbaka till sängen, så jag fick lugna ner mig lite innan jag gick in till dottern.
Slog i ansiktet, höger hand, höft och stortå framförallt. Det är iaf på de ställena jag har ont idag. En "fin" fläskläpp" fick jag oxå... :-(


Kommentarer
Postat av: Sara

Jeg blev också yrslig i förra helfartsperioden. Kändes som om mitt låga blodtryck blev obefintligt. Då funderade jag på om detta verkligen är så himla nyttigt...

2011-01-06 @ 21:43:13
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0