Hemma o levande

Tandläkarbesöket gick faktiskt riktigt bra. 1 spruta med bedövning plus lite salva o småduttar med bedövningsmedel i kanalerna. O det kändes inte särskilt mycket.

Nu är tanden helt rensad o så har den fått lite medicin i sig o blivit provisoriskt lagad. Ska dit igen i juni o rotfylla den på riktigt.

Fick sitta/ligga i tandläkarstolen i drygt 1 timme. Sen när jag var färdig åkte jag o hämtade ut dotterns mat på apoteket, hämtade ut medicin oxå till henne. O så avslutade jag stadsvisiten med att åka o handla för kommande veckan. Nu har vi mat hemma så vi klarar oss tills på fredag nästa vecka. :-)

Inte förrän jag var på hemväg så började huvudvärken komma smygandes o det började kännas i käken att jag gapat lääänge. Stoppade i mig 1 ipren så fort jag kom hem, men antagligen var det för sent. För huvudvärken är kvar o känns värre ju längre dagen går.
Hade små tankar om att jag skulle kunna åka o träna ikväll, men jag gör det imorgon istället!

Tacka snälla Sara för att du peppar o inspirerar!! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Varsågood! Skönt att höra att det gick bra i alla fall. :-) Vila nu (om du kan) KRAM

2011-01-27 @ 16:30:30
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0