Gruppträff 8

Natten som var sov jag OROLIGT!!! Hade/har väldigt ont i nacken. Det är dock bättre nu än imorse.

Hann lagom bara äta frukost så ringde de från korttids o sade att pencillinet tagit slut, så jag var tvungen att åka tidigare hemifrån på fm för att hinna till apoteket o hämta ut mer o sen åka upp med det till korttids.
Tillbaka ner på stan o gick raka spåret till Xv. Hann träna ca 30min innan jag åt lunch före gruppmötet. Idag pratade vi om fett, vitaminer & mineraler. Efter gruppen så dejtade jag löpbandet i drygt 30 min o sen körde jag lite styrka innan jag duschade o sen lade jag mig i en an massage"sängarna". SKÖNT!!!!

Det känns alldeles underbart att kunna springa igen. Fullkomligt ÄLSKAR det!! Längtar tills vägarna här ute blir isfria, så jag kan ge mig ut när som helst. :-)

Kvällen har tillbringats med dottern, som är dålig i magen pga pencillinet. Stackars lilla skruttan!!

Imorgon ska jag till ortopedläkaren med min fot. Återkommer efteråt med vad som sades.

Tills dess, må bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0