Glädje

Den här underbara fredagen har bjudit på flera tillfällen av glädje.
Först blev det rörelseglädje på löpbandet. Älskar verkligen att springa!!! Sen en trevlig pratstund med Xv-vänner o konsulenten.
Till lunch köpte jag med mig subway-mackor hem. Jag åt fullkornsbröd o chicken teriyaki.
Möttes av GLAD dotter här hemma. Hon har varit helt fantastiskt underbar hela dagen!!! Efter att hon sovit middag i mitt knä gick jag ut o slipade de 8 makramé-brädorna som vi ska ha nästa helg. O sen har jag väl inte gjort så mycket mer än att laga lite middag till mig o maken.. Men det var väldigt kul o skönt att få brädorna färdiga. Det gör att jag kan ägna mig åt familjemys i helgen.

Har ägnat många minuter idag åt att fundera på ett bra o realistiskt mål. Som en god vän sade så var ju Tjejmilen mitt stora mål med hela den här Xv-"resan"... Kan inte komma på något annat relevant mål. Men närmast i tiden ligger Vårruset. O det ska jag banne mig klara av galant!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0