Fullspäckad söndag

Den här dagen har varit lika fartfylld som gårdagen.
Gick upp vid halv 8 o satte direkt på en maskin tvätt. O sen var det då dags för frukost. O efter frukosten bakade jag en limpa. Sen gick jag o maken ut i snickarverkstan o tillverkade lite makramé-grejor. O när de lagom var klara så kom Pia o Harry med lilla Lozzo på besök. Jag o Pia åkte till stan för att hämta hem deras nya kyl. Den gamla håller en temp på +21grader. :-P
Det gick jättebra. Resvägen från E-tuna till Flen är ju dock inget rolig o sen åkte vi hem till oss o hjälptes åt att laga mat o så käkade vi ihop, drack kaffe o snackade lite skit innan de åkte hem..
När de åkte hem ringde vi till brorsan, så nu är han här o får stryk i Tv-spel. :-)
Är det något jag är duktig på så är det att spöa maken o  brorsan i spelandet.


Tycker dock att det är skitsvårt med maten... Sötsuget finns här hela tiden o när det blir så tokiga dagar som denna, så faller jag tyvärr dit... :-( Fick varken fm-mellis, lunch eller em-mellis i mig... Blev frukost o sen middag...

Vikten pekar tyvärr uppåt, men bara något kg. Så det ska gå att ordna ganska lätt.
Imorgon ska jag o träna o är det lugnt då, så ska jag rådfråga konsulenterna lite. Har några frågor jag vill ha svar på...
O jag längtar verkligen efter löpbandet!!!! :-)

Nu ska jag fortsätta utklassa gubbarna här.
Hoppas ni haft en lugnare helg än vi...
Trevligt söndagkväll!
Kramelikramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0