Fredagkväll

Var förbi viktcentret på em. Men det gav mig inte så mycket.
Konsulenten var nog lite stressad. För dels hade hon ett info-möte o så var det en till som ville handla efter mig. Men iaf. Det hon sa var att jag skulle dricka mer vatten, men när jag talade om hur mycket jag dricker, blev rekommendationen att ta flera omega-kapslar. Så från imorgon ökar jag dosen till 10kapslar dagligen.
O så hoppas jag att det går över. Annars står jag nog inte ut med yrseln i 1 vecka till.

Det tråkiga med att gå på helfart är att man är rätt osocial. Vi var ju till Ikea nu ikväll o då föll det sig naturligt att maken åt där. Han hade en lagom trevlig o rastlös fru till sällskap. ;-) Vilken tid det tar för folk att äta, när man inte äter själv. Jag drack 1 Ramlösa Naturell medans han åt sin mat o sen tog vi varsin kopp kaffe tillsammans.

Avslutade Västerås-besöket med att shoppa lite kläder till mig, i stl M!!! :-D

Ja o jag måste bara få berätta något väldigt roligt, för mig var det det iaf. ;-)
Vi sprang på våran sommargästs systrar. O den ena kände inte igen mig. Hon trodde nog att maken skaffat ny.. ;-) (Vi träffades i augusti/september sist) Det ger så otroligt mycket positiv energi. O så fick jag höra att jag blivit skitsnygg nu. Så jag är väldigt nöjd med shoppingturen. Både små kläder o underbara kommentarer!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig mental näring! Grattis! Längtar också efter kommentarer! :-)

2011-01-08 @ 22:42:29
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0