Födelsedag

Idag är dotterns födelsedag. HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!

Dagen har gått fint! Åt lunch när mina föräldrar kom. O sen fick de andra fika medans jag o dottern gungade. :-)
Sen tog jag lite mellis när makens mamma o hennes karl var här o fikade. Efter det så hann jag precis laga middagen. Kycklingsallad med fullkornspasta o pesto. :-) Sen kom ett par vänner över o grattade skruttan. De åkte lagom som hon skulle få sina mediciner o sen var det nästan läggdags. Så det har varit alldeles toppen idag.

O nu ikväll har jag njutit i lugn o ro av lite tårta. Smakar så mycket bättre när jag valde att äta den, när vi var ensamma, jag o maken, o dottern ligger o sover!!

Det bästa med den här dagen har ändå varit att jag gjorde mycket sallad, så jag slipper stå o laga mat imorgon innan jag ska iväg o måla. :-)

Om det inte är "isgata" här imorgon så ska jag försöka ge mig ut på en löpartur. Men jag vill inte springa på blank-is...

Ha en härlig söndag. Imorgon är det måndag o vardag för många. För oss blir det helg imorgon. Barnlediga i ett dygn.

Kramkjam

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en bra dag! Ha det bra imorgon! Kram

2011-01-16 @ 22:42:53
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0