Dåligt val

Morgonen startade halv 6. Ville upp o äta en rejäl frukost innan vi åkte till jouren på barnmottagningen. Dottern har varit förkyld o rosslig i halsen sen mellandagarna. Så efter att jag pratat med ep-sköterskan igår bestämdes det att vi skulle komma idag, tidigt.
Var på mottagningen 7:40. De öppnade 8 men vi ville vara först så vi snart skulle vara på väg hem igen. Vi var först, o fick anmäla oss direkt. Vid kvart över 8 kommer de o säger att de visst glömt att det skulle vara apt-möte. Så i princip all personal försvann tills mötet var slut vid 9... Ni må tro att jag/vi var irriterade!!! Halv 10 var vi dock på väg hem igen. Hade då fått träffa läkaren plus att de tog en näsodling på skruttan.

Maken skjutsade hem oss o sen åkte han in till stan igen för att själv besöka läkaren. När jag kom hem var jag HUNGRIG! Fanns inget vettigt alls att få i sig SNABBT. Fick inte lämna dottern ens för toa-besök. Hon bara gallskrek!!! Så då föll jag dit i det jag inte vill. Tog en bit vinbärskaka. :-(

När maken sen kom hem igen kunde jag göra i ordning ett riktigt mellis.

På eftermiddagen hade vi besök av Mona från EMIL (assistansbolaget). O då blev det bara en slät kopp kaffe o några naturella cashewnötter.
Resten av em o kvällen har jag tillbringat med dottern. O nu sover hon äntligen så jag ska passa på att ligga o softa i soffan. Det är min natt i natt o jag är inte särskilt pigg...

Om jag mår bra imorgon blir det en tur till gymmet annars tar jag det på fredag morgon. Har en ganska smärtsam träningsvärk idag, men det känns gött. Betyder ju bara att att jag tränat!! ;-) Längtar efter löpträningen!!!!

Kramelikramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0