Dåligt humör

Just nu i skrivandes stund vill jag BORT!!!
I flera dagar har jag varit på riktigt dåligt humör. Jag vet inte varför. Men jag går omkring här hemma o är bara sur!
Jag vill bort!!! Jag vill göra något roligt!! Jag vill få egentid! Jag vill bli frisk! Jag vill ut o springa! Jag vill göra något som gör att jag blir glad igen!

Mycket som jag vill göra men som inte riktigt blir av!

Upptrappningen från helfart känns super! Idag har vi haft fikagäster, o det passade sig så bra att jag skulle ta mellis då. Så jag tog mig en melonRTD. Mums!!!!!

Har bestämt mig för att fikabröd inte ska ingå i min kost o vardag! Vid speciella tillfällen någon/några ggr per år är det okej, men inte annars. Är ju för sjutton bara en massa tomma kalorier man stoppar i sig.
På söndag fyller min lilla prinsessa 5 år. O tills dess måste jag komma på något bra alternativ för mig att ta när de andra fikar o smaskar tårta. För jag vill inte ha!!!! Tror att det blir 3 fikatillfällen den dagen. När mina föräldrar o bror kommer tror jag att det kommer passa med lunch för mig o sen blir det ett fikatillfälle vid mellisdags o nästa är nog något mittemellan mellis o middag. Så då blir det "bara" en slät kopp kaffe eller te.
Vid lite eftertanke behövs nog inget alternativ. Det passar ju bra in i min vardag ändå. ;-)

Nu ska jag förflytta mig in till sovrummet o lyssna på skivan. O så hoppas vi att jag är gladare imorgon!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Att du blir rastlös i en så krävande vardag är väl inget konstigt? och med ett hus som bara jävlas... Mentala avslappningen är ju toppen då. Och så kan du väl planera in något mysigt vid nästa kortisvistelse. Går din dotter på förskola/skola om dagarna? KRAM

2011-01-13 @ 22:58:29
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0