Dagens plan

Idag är ju som sagts tidigare, första dagen på helfartsperiod 2.
För första gången, så har jag lyckats få i mig psylliumfröskalen. Under förra perioden provade jag dem några gånger, men fick kväljningar o det kändes som att dricka döda flugor. Är otroligt nöjd med min start på den här dagen. Första måltiden sitter jag o dricker nu, i skrivande stund. Chokladen slinker ner, utan problem. :-)

Har tagit mått o vikt nu på morgonen o funderar på om jag ska lägga upp det här, eller behålla det för mig själv. Får se vad jag beslutar mig för.

Har köpt mig en "träningskalender" för att kunna bokföra mina pass i, o följa utvecklingen. Det är super att kunna göra det i datorn, men roligare att läsa o bläddra i en kalender.
O däri finns det även lite info om diverse saker o inför varje månad får man lite utmaningar o annan skoj läsning.
Finns även tabeller så man ska kunna göra styrketester. Armhävningar, situps o knäböj. Ska göra de testerna så jag har något att jämföra med!! Skoj!!!

Ni som läst mina 2 tidigare inlägg för dagen vet ju att vi ska få besök på em o vi ska bjuda på fika.. Maken har bestämt att det bjuds på kladdkaka och vispgrädde.
Vet att jag kommer klara mig galant utan, men det är ju ändå lite av en utmaning att få det serverat framför ögonen första dagen. Men jag ser fram emot att få sitta o titta på o veta att jag går ner i vikt av att inte äta tillsammans med de andra.

Förhoppningsvis ska jag oxå hinna ut på en promenad. Så jag höjer fettförbränningen lite o blir av med kolhydraterna. Det tar ju några dagar nu innan jag är i ketosen o jag vill göra allt för att hjälpa till att komma dit lite fortare. För då bränner jag ju bara fett sen! :-)

Nu är det dags för att fylla på vattenglaset!
Självklart kommer jag återkomma under dagen för en rapport om hur det går.

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0