Dag 7 redan

Trots sjukdom o elände så tycker jag ändå att veckan rusat fram.

Idag ska korttidsväskan packas. O sen kl 16 ska dottern lämnas där o vara där hela helgen o ända fram till tisdag. Både hon o vi tycker nog att det ska bli rätt skönt. Jag har inte riktigt energin till att ta hand om henne på bästa sätt nu. O hon börjar bli rastlös. Hon är piggare än oss bägge o kräver ju en hel del uppmärksamhet o energi.

Men innan hon ska lämnas så ska jag en sväng till viktcentret, för att köpa några RTD´s o lite mer omega-tabletter. O så ska jag se om det finns en chans att prata om mina biverkningar. Idag känns det dock bättre! Men igår kväll när vi skulle gå o sova höll jag på att svimma igen. Stod o lutade mig mot dörrposten o kände att det svartnade o benen skakade o sen när jag tittade upp igen så kändes det som att jag hade stått där jättelänge. :-(

Kom på att det är ganska dumt att stå o luta sig mot en dörrpost, efter förra nattens olycka, så i fortsättningen ska jag sätta/lägga mig på golvet istället. ;-)

Jag tycker ändå att jag dricker bra. Får i mig drygt 3,3liter rent vatten varje dag plus de 3 shakerna o dess 8dl vatten. Det borde ju räcka för att upprätthålla vätskebalansen...

Kommentarer
Postat av: Anna Xtravaganzagruppen

Hej Madde!

Det var ett tag sen vi sågs, var borta mycket innan jul så jag missade ett par träffar. Ville bara säga att en av anledningarna till att jag började äta vid den tidpunkt jag gjorde efter halvfarten var för att jag också fick ett otroligt otäckt yrselanfall som gjorde att jag hamnade på akuten... :( Själv har jag svårt att tro att det berodde på helfarten, för jag hade ju mått prima i 5 veckor. Men denna vecka började jag ny helfart i söndags, men det blev inte mer än till torsdag, fem dagar. Började känna mig "lätt i skallen" igen och antydan till yrsel. Så jag har beslutat mig för att nu helt fokusera på mathållningen och öka träningsdosen lite istället. Så jag vet inte om det beror på helfarten eller inte, men jag känner att i slutändan är det ändå mat- och träningsrutinerna som måste funka och sitta hårt, så jag börjar fokusera på det nu istället. Hade ju varit skönt att kunna köra ett par tre veckors helfart igen....

2011-01-07 @ 18:10:08
Postat av: Sara

Berätta gärna vad de sa! Ha ne skön helg!

2011-01-07 @ 21:57:50
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0