Dag 3

O nu börjar jag känna mig lite deppig igen. VILL INTE DET!!!!
Vad tråkig jag är! Medans andra fikar, så dricker jag bara kaffe o inget gott får stoppas i munnen. :-(
Men jag gnetar på för innan januari månad är slut, ska jag vara målviktig, så det så!!!

Trodde att det skulle bli lugnt nu efter jul o nyår. Men nästa vecka fyller svägerskan år, o hon bjuder alltid på middag istället för fika, men jag får försöka lösa det så att jag dricker min shake medans de äter sin middag. O på helgen där så fyller vår lilla dotter 5 år. O även om det inte blir så märkvärdigt så kommer det iaf några st o firar henne, o det ska serveras tårta o bullar o sånt. Då har jag nog iofs börjat äta vanlig mat, men sötsuget lär ju inte vara borta tills dess...

Vecka 3 får vi besked om hur min tränings-vår kommer se ut. :-) Bara att streta på med löpträning, bollträning o hemmastyrketräning fram tills dess. O så ett o annat besök på XV oxå...

O ni som är nyfikna på jobb-beskedet, får vänta o se, till v 3 som sagt! ;-)
Men håll gärna tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0