Dag 1 på kvällen

Dagen har gått bra!!!
Var hungrig på fm o sen försvann det. Men nu när dottern somnat så har hungern kommit tillbaka, men jag ska strax ta min sista shake för dagen. :-)

Fikat löste sig bra! Dels så hade jag precis druckit en shake o så tog maken hand om fikat, medans jag satt med dottern på hennes filt på golvet. O jag tänkte knappt på att de fikade. Alldeles perfekt!!!

Motionerandet idag har varit bra. Tog en promenad vid lunchtid. Var ute i 33min o drygt 20min gick jag i 15cm snö. Var tungt o jobbigt. Kändes i foten en del, men som tur är så känner jag inget nu. Så bara ont under promenaden.

I pauserna till Fångarna på Fortet ska jag göra styrketesten. Har inte hunnit med det under dagen...

Näe magen kurrar o det är dags för shake & Psylliumfröskal! ;-)

Ha en bra lördagkväll!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0