Bevis

Igår blev det ingen promenad, utan jag gick bara inne i huset. Resulterade i att stegräknaren visade endast 1500steg. Det om något är ett bevis på att motionen måste ökas!

Mår inte bättre i halsen idag, snarare sämre, så det blir en lugn hemmadag idag med. Ska sitta o balansträna på pilatesbollen ikväll. Är nyfiken på när Xtravaganza kommer börja sälja pilatesbollar med tillhörande program.
Ska gå på ett core-pass nu när jag blir frisk, för att få lite tips på om hur jag kan träna hemma. Hade ju kunskapen att vinna entré till ett pass, när Xv här i stan hade Öppet Hus förra året.
Tycker det är svårt är osäker på att sätta ihop ett program hemma själv. Vill få med så mycket muskler som möjligt o tror att det inte blir rätt om jag gör det själv.

Idag är jag på uruselt humör! Antar att det är en kombination av att jag har sovit med dottern hela natten o hon har varit vaken många gånger under natten, fast vi gick inte upp förrän kl 7. Men sömnen blir ju ändå störd. O så halsen som kliar o har sig. Grymt irriterande när jag nu är så taggad.

Ser Ullareds-resan framför mig o vill kunna shoppa mål-kläder då! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0