Bättre o bättre

Dagen startade efter en skön sovmorgon till halv 8. Efter frukost o lite mys med dottern fick jag maken att ta fram grejorna o förbereda inför att sätta upp gardinstängerna i vårt sovrum. Är ju "bara" 1½år sen rummet blev klart... Bättre sent än aldrig!
Dottern var jätteglad under hela tiden. Hon låg i våran säng o basade. ;-)
Inte nog med att gardinstången kom på plats. Det gjorde även den 11 meter långa gardinen.

Titta vad fint det blev:


Efter att gardinen kom på plats i vårt sovrum, bytte jag gardin i dotterns rum oxå. o sen satte jag in hennes diplom o medalj från Skol-DM förra året, i en ram, som maken lackat. Det blev oxå fint! O nu sitter den på väggen ovanför hennes stårullstols-plats.

Jag känner mig fylld av energi! Att bli av med göromål som hängt över mig så länge. Åh vad det blev fint här hemma. Jag är så nöjd med min insats!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0