Ångest & Vändning!

Tänk att jag varenda gång jag ska upp på Xv-vågen får ångest. :-(
När jag kom till centret stod min konsult i "receptionen" så jag passade då raskt på att fråga lite om mellisar, för det är där jag känner att mitt problem ligger. Sen var det då dags för att kliva upp på vågen. Kändes inte alls bra, men jag ville ändå göra det. O döm om min förvåning när jag kliver av vågen o är nöjd. Visserligen visar vågen +2,3kg, MEN har minskat 0,3kg i fett o ökat musklerna med 2,6kg o så har jag 1,9kg mer vätska i kroppen. Så jag är faktiskt väldigt nöjd!!! Skiter i viktuppgången så länge det ändå är positiva resultat.... Nja, skiter i, kanske var lite väl, men jag bryr mig inte så jättemycket om det... ;-)

Någonting rätt gör jag ju uppenbarligen när jag får såna resultat! :-)

Kommentarer
Postat av: Monika

Härligt, bra att öka i muskelmassa!!

2011-01-24 @ 13:34:31
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Sara

det var ju jättebra resultat! tänk nu när de nya musklerna får börja jobba och bränna fett! :-)

2011-01-24 @ 14:22:24
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0