Ändrat beslut

Idag är sista dagen på helfart!!!!! :-)
Imorgon är det dags att börja jämvikta.
För första gången på läääänge så känner jag mig SNYGG! Jag är otroligt stolt över vad jag har gjort o att jag faktiskt klarat av det här.

Har förberett morgondagens lunch redan idag. Lite lax o sallad. Allt står i kylen o väntar på mig!
Den här kvällen ska jag ägna åt att leta efter ett nyttigt brödrecept. Finns ju inget som är så gott som hembakat bröd.
Ska även blanda i ordning XV-dressingen så jag verkligen kan köra igång nu med jämvikten!

Jag är full av motivation o vill vidare i nästa fas i livet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du gör helt rätt! :-) Hur gör du din dressing? Jag tar 1 dl xtravaganzaolja, en dl vinäger (vitvin just nu) och vitlök, svartpeppar och örtsalt. Supermumma blir det! Perfekt att ha på vitkål och vips så har du godaste pizzasalladen!

2011-01-11 @ 21:12:17
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0