1h 45min

Dagens rörelseglädje bestod av 7min uppvärmning på motionscykeln o sen körde jag 2set med 12 rep på alla styrkemaskiner o sen avslutade jag det träningspasset med en tur på löpbandet. Har kört igång lite mjukt med tanke på 6v vila så jag har börjat följa ett program som innebär att jag om 9 v ska klara av att springa 5km... Hoppade dock på v2. O det kändes faktiskt lite jobbigt... Men jag var inte helt slut efteråt.. För jag körde ett core-pass på ca 45min oxå, innan jag sen hoppade in i duschen o fixade till mig.  Under träningen förbrände jag drygt 600 kalorier.
Sen lade jag mig i massagefåtöljen i 17min, medans jag lyssnade på mental-tränings-cdn..

Med andra ord så har det här varit en exemplarisk XV dag. Har fått med alla fyra ledstjärnor!!!! :-)

Kvällen tillbringas i soffan o jag ska knappa lite på nya luren, så jag lär mig den utan o innan.

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0