1/1-11

Många ettor är det. ;-)
Jag känner att när året är slut är jag oxå etta. I målvikt o lever det liv jag vill leva, i den utsträckning det går med tanke på familjeförhållandet.

Hur många av er som läser här inne har avgett nyårslöften?
Jag skrev ju ett inlägg om mina igår. O jag nöjer mig, tänker inte ändra o hålla på...

Gårdagskvällen blev lugn. Dottern somnade i vanlig tid. Då brassade jag o maken på middagen, tacos! Så gott!!!
Senare på kvällen så avnjöt vi varsin liten portion chokladpudding med vispgrädde. Men det var väldigt sött, så jag åt bara lite sen fick maken äta resterande. ;-)

Vi gick o lade oss vid 23 o jag somnade ganska fort o har sovit hela natten. Hade tydligen bankat på ganska bra här vid 12-slaget, men jag sov o hörde inget... :-)

Idag blir det en bra dag.
På em får vi besök. Ska fikas, knäppas kort på mina arbeten o ev planera lite för Öppet Hus i februari o så behöver jag lite hjälp med kursupplägget, för kursen jag ska hålla i, i april. Spännande! Bara vi får in anmälningar så kör jag!

Hoppas ni alla fick ett lika gott slut på 2010 o gott nytt på 2011 som mej!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0