Vilodag??

Den här veckan har jag varit riktigt duktig med träningen, tycker jag iaf.
Löpträning måndag & onsdag, Gymmet o crosstrainer tisdag & torsdag, Core i tisdags. O innnan veckan är slut ska jag hinna med lite mer styrketräning här hemma, ett löppass o 1 längre promenad (hoppas jag).

Men som vägarna ser ut här hemma så är jag lite funderad över hur jag ska lägga upp det inför helgen. Skulle vilja löpträna antingen imorgon eller oxå på lördag. På söndag satsar jag på en promenad.
Men det är ju bara ren isgata här.  Vår lilla väg är bra, men asfaltsvägen är hemsk. Ligger några gruskorn lite här o där, men de gör ingen större nytta.

Men frågan är ff när jag ska springa. Imorgon fm hemma eller på kvällen i Flen eller på lördag morgon i Flen??
Måste höra med vännen om jag får duscha hos dem om jag bestämmer mig för att springa på lördag... Skulle vara skönt att springa då, för den dagen blir det ju ändå kalori"övertramp"...

Jag känner iaf ff av träningsvärken sen i tisdags. :-)  O idag har jag bättrat på den med styrketräning på gymmet. 1h 7min träning blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0