Tummen upp

Idag har jag haft en underbart mysig dag!

Hann med en joggingvända på fm, innan maken åkte o jobbade.
På em tog jag dottern i rullstol med mig ut på en timmes promenad. Jättemysigt för hon sitter o tjoar o ropar glatt nästan hela tiden. :-)
Dagens rörelseglädje gjorde att jag förbrände 757kcal. Har nog inte bränt så många kcal på en o samma dag tidigare. *tummen upp*

Även vad det gäller den goda energin så är det tummen upp för mig idag. Käkade en rejäl frukost vid 9-tiden o sen efter joggen så var det dags för lunch. O innan jag o dottern gick på promenad tog jag en Xtra-bar o vid 17:45 åt jag en smaskig kycklingsallad. Mums!!!
Till kvällsmål, när dottern somnat ska jag "glufsa" i mig kesella. Är hungrig redan, men det beror väl kanske på att jag rört på mig en del idag. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0