Snårig skogsväg

Yes!!
Maken har nu jobb fr.o.m i vår, när gräs-säsongen drar igång. :-)

Matmässigt har det gått åt skogen idag!!! Tänker inte ens skriva ner här vad jag ätit, för så fel är det!!!!

Halva dagen gick iaf bra, tills stressen blev för mycket o sen blev jag ensam hemma med dottern o det är jag ff. O jag har inte fått lämna henne ens för att kissa, så det har inte varit så roligt. Men ändå samtidigt mysigt. För bara jag har varit hos henne så har hon varit jättemysig.

Motionsmässigt har det inte heller gått bra idag. Har varit för kallt för att ge mig ut på en joggingvända o fm var för stressig så jag hann inte ens sitta på cykeln i 5min. :-(
Satsar på joggingvända imorgon. För då borde fm iaf vara lite lugnare..

Undrar ni över rubriken, så kanske jag ska berätta vad jag menar?!
Jag är inte längre ute på en stor bred "rutin"väg vad gäller mat o motion, snarare in i slybuskarna o försöker leta mig ut på säkrare mark vad gäller bra kost o motion. Jag är lite vilse o behöver repetera o se vad som kan ändras så jag kan leta mig fram till europavägarna.
Har fr.o.m. den här veckan börjat skriva i matdagbok, bara för mig själv, så jag kan se vilka felaktiga mönster som jag bär med mig. O som går att ändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0